Verhuur
Met de inzet van onze medewerkers worden huurders gehoord en geholpen bij het zoeken naar een passende woning. En we geven ondersteuning bij betalingsproblematiek.
De afdeling Verhuur is verantwoordelijk voor het verhuur-mutatieproces, het incassoproces en bewonersbegeleiding bij renovatie en nieuwbouw. We zijn een zeer dynamische afdeling waar geen dag hetzelfde verloopt en waar we met z’n allen onze passie en ons maatschappelijk hart kunnen inzetten.
Hier houden we ons mee bezig
Onze werkzaamheden zijn zeer veelomvattend. Denk hierbij aan het begeleiden van woningbezichtigingen en het tekenen van contracten, zorgen voor herhuisvesting tijdens renovaties, leegstandbeheer en het vaststellen van huurprijzen. Maar ook veel administratieve zaken, incasso en ondersteuning bij betalingsproblematiek zijn ons terrein. Dankzij de creatieve ideeën en initiatieven van de medewerkers werken we samen met de huurders aan het verbeteren van onze klant- en dienstverlening.
Dit zijn we
Meer dan zeventig medewerkers, waaronder verhuurmakelaars, backofficemedewerkers, bewonersbegeleiders en medewerkers incasso, werken hier met veel plezier en humor samen. We zijn er voor elkaar en voor onze bewoners en dit stralen we uit. De sfeer is goed en nieuwe medewerkers voelen zich zeer snel thuis. We krijgen regelmatig verzoeken van andere afdelingen die stages bij ons willen volgen.
Hier vind je ons
De afdeling kent een open cultuur. We werken in wijkteams met collega’s van Dagelijks Onderhoud en Gebiedsbeheer, om zo kennis te delen en elkaar te ondersteunen bij de werkzaamheden. Er zijn aparte ruimtes voor overleggen of voor als je even in stilte iets wil uitwerken.