Klantcontact
Bij ons staat alles in het teken van het leveren van een zo goed mogelijke dienstverlening richting klanten. Met een warm hart voor de huurder bemannen we alle klantcontactkanalen en beantwoorden we vragen en lossen we klachten op.
De afdeling Klantcontact is zeer dynamisch. Het vakgebied is enorm in ontwikkeling en elke klant én elke medewerker is uniek. Dat zorgt voor buitengewoon veel afwisseling en maakt elke dag bijzonder.
Hier houden we ons mee bezig
Uiteraard zorgen we voor een goede bereikbaarheid op alle kanalen waarop mensen contact met ons willen opnemen. Het maakt niet uit of dat via de telefoon, de website, social media, of de balie is. We willen iedereen helpen en de klantvraag zo snel mogelijk en correct beantwoorden. En als we er zelf niet uitkomen, omdat de vraag te specialistisch is, zetten we hem door naar de juiste collega.
Bovendien is de afdeling verantwoordelijk voor een scala aan andere taken. Van klachtafhandeling tot doorontwikkeling van de online dienstverlening en van ontvangst van bezoekers tot het adviseren van andere afdelingen: het takenpakket is zeer uitgebreid en afwisselend.
Dit zijn we
Het team bestaat uit allerlei collega's tussen ca. 20 tot 65 jaar, uit allerlei windhoeken en met diverse achtergronden qua opleiding, gezinssituatie en overtuiging. Deze diversiteit, gecombineerd met onze gezamenlijke passie voor de klant maakt ons ijzersterk. Bijna elke nieuwe collega laat ons na de eerste weken weten dat zij snel thuis voelen. Dit zegt veel over de open, collegiale sfeer binnen onze afdeling.
Hier vind je ons
Je vindt de afdeling Klantcontact in het midden van het pand op de derde verdieping. Het is een kleurrijke, gezellige kantoortuin, waar niemand een eigen kamer heeft, maar de flexplekken (in blokken van 4) de overhand hebben. Je kan elke dag naast een andere collega zitten. Zo blijven we in ons team van ongeveer 80 collega's goed in contact met elkaar.