Klant

Bij Klant staat alles in het teken van het leveren van een zo goed mogelijke dienstverlening richting huurders. Onder de directie Klant vallen de afdelingen Klantcontact, Verhuur en Dagelijks Onderhoud.

Met een warm hart voor de huurder bemannen we alle klantcontactkanalen en beantwoorden we vragen en lossen we klachten op.

De afdeling Klantcontact is zeer dynamisch. Het vakgebied is enorm in ontwikkeling en elke klant én elke medewerker is uniek. Dat zorgt voor buitengewoon veel afwisseling en maakt elke dag bijzonder.

Hier houden we ons mee bezig

Uiteraard zorgen we voor een goede bereikbaarheid op alle kanalen waarop mensen contact met ons willen opnemen. Het maakt niet uit of dat via de telefoon, de website, social media, of de balie is. We willen iedereen helpen en de klantvraag zo snel mogelijk en correct beantwoorden. En als we er zelf niet uitkomen, omdat de vraag te specialistisch is, zetten we hem door naar de juiste collega.

Bovendien is de afdeling verantwoordelijk voor een scala aan andere taken. Van klachtafhandeling tot doorontwikkeling van de online dienstverlening en van ontvangst van bezoekers tot het adviseren van andere afdelingen: het takenpakket is zeer uitgebreid en afwisselend.

Dit zijn we

Het team bestaat uit allerlei collega's tussen ca. 20 tot 65 jaar, uit allerlei windhoeken en met diverse achtergronden qua opleiding, gezinssituatie en overtuiging. Deze diversiteit, gecombineerd met onze gezamenlijke passie voor de klant maakt ons ijzersterk. Bijna elke nieuwe collega laat ons na de eerste weken weten dat zij snel thuis voelen. Dit zegt veel over de open, collegiale sfeer binnen onze afdeling.

Je vindt de afdeling Klantcontact in het midden van het pand op de derde verdieping. Het is een kleurrijke, gezellige kantoortuin, waar niemand een eigen kamer heeft, maar flexplekken de overhand hebben. Je kan elke dag naast een andere collega zitten. Zo blijven we in ons team van ongeveer 80 collega's goed in contact met elkaar. 

Dagelijks Onderhoud

We voeren per jaar 54.000 reparaties uit voor onze huurders en we zorgen ervoor dat woningen weer bewoonbaar zijn voor nieuwe huurders.

Als afdeling Dagelijks Onderhoud zijn we verantwoordelijk voor alle reparatieverzoeken.

Hier houden we ons mee bezig

Of het nu gaat om een lekkende kraan, een kapot raam of een nieuw toilet, wij zijn van alle markten thuis en repareren het. Daarnaast zorgen we ervoor dat leeggekomen woningen van Rochdale in goede staat zijn voor ze weer verhuurd worden. We vervangen dan eventueel de sloten en mogelijke gebreken in de woning lossen we ook op.

Dit zijn we

Met meer dan honderd medewerkers is deze afdeling elke dag in touw om samen het beste resultaat neer te zetten voor de bewoners. Van servicemonteurs tot planners en van opzichters tot werkvoorbereiders, iedereen steekt graag de handen uit de mouwen. En de onderlinge saamhorigheid en collegialiteit is erg groot.

De afdeling bevindt zich deels op kantoor, maar de meeste medewerkers zijn voor hun werkzaamheden op pad in de buurten. Doordat we bij de huurders over de vloer komen zien we wat er achter de voordeur gebeurt en zijn we de oren en ogen van het bedrijf. Daardoor is er altijd een uitdaging te vinden en is elke dag anders.

Verhuur

Met de inzet van onze medewerkers worden huurders gehoord en geholpen bij het zoeken naar een passende woning. En we geven ondersteuning bij betalingsproblematiek.

De afdeling Verhuur is verantwoordelijk voor het verhuur-mutatieproces, het incassoproces en bewonersbegeleiding bij renovatie en nieuwbouw. We zijn een zeer dynamische afdeling waar geen dag hetzelfde verloopt en waar we met z’n allen onze passie en ons maatschappelijk hart kunnen inzetten.

Hier houden we ons mee bezig

Onze werkzaamheden zijn zeer veelomvattend. Denk hierbij aan het begeleiden van woningbezichtigingen en het tekenen van contracten, zorgen voor herhuisvesting tijdens renovaties, leegstandbeheer en het vaststellen van huurprijzen. Maar ook veel administratieve zaken, incasso en ondersteuning bij betalingsproblematiek zijn ons terrein. Dankzij de creatieve ideeën en initiatieven van de medewerkers werken we samen met de huurders aan het verbeteren van onze klant- en dienstverlening.

Dit zijn we

Meer dan zeventig medewerkers, waaronder verhuurmakelaars, verhuurconsulenten, bewonersbegeleiders en medewerkers incasso, werken hier met veel plezier en humor samen. We zijn er voor elkaar en voor onze bewoners en dit stralen we uit. De sfeer is goed en nieuwe medewerkers voelen zich zeer snel thuis. 

De afdeling kent een open cultuur. We werken in wijkteams met collega’s van Dagelijks Onderhoud en Buurten, om zo kennis te delen en elkaar te ondersteunen bij de werkzaamheden.

Top